Sjuk!

Vart sjuk igen. Känns som att Ella och jag turas om med att vara sjuka. Började lite smått på Fredag morgon men det var inte så farligt ändå. San skulle på Julbord med jobbet så Ella och jag åkte till mamma och pappa. Vi åt Tacos men jag lyckades inte få i mig så mycket. Skulle kanske stannat hemma men jag kunde ju inte veta innan att jag skulle bli så dålig. Väl hemma igen tog jag tempen och det visade sig att jag hade 39 graders feber. Det kan gå fort när man blir sjuk. San funderade om han skulle komma hem men envis som jag är sa jag...nää det går bra. Tror inte att Ella uppskattade mig som mamma då. Jag orkade inte direkt sjunga En kullen natt natt natt om och om igen utan det blev mest soffläge. Ella ville inte somna när jag tyckte det var dags, så hon fick ligga i våran säng för en gångs skull, tills hon somnade. Så när pappa kom hem var det upptaget :) så kan det gå.
Hoppas vi får vara friska nu ett låångt tag. Iaf över Jul och Nyår om man får önska...för det får man väl?
                                                         


Kommentarer
Postat av: Lisen

Hoppas ni kryar på er! Här är det lite smått förkylt oxå, jag har åkt på en dundersnuva och Tobias är småhostig och snorig... :(

2008-12-21 @ 21:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0