Shopping!

Ja inte var det länge jag kunde hålla i presentkorten jag fick...vi var till Valbo idag och vips så var dom borta. Köpte tre tröjor på H&M :) åh äntligen har jag lite nya kläder. Som vanligt blev det två svarta tröjor eftersom jag bara älskar svart men jag lyckades även köpa en tröja med lite färg...en aprikos huvtröja. Gillar huvtröjor, mycket användbara.
Vi käkade lite buffé där i mitten innan vi åkte hem. Ella var jätte snäll hela tiden, kanske för att pappa var med och kunde underhålla. Åker jag sjäv med Ella blir det bara grin.
Önskar jag kunde hitta lite mer på rea men det är inte så vanligt förekommande. Jag dras till det nya istället. Ska man hitta något på rea krävs det lite mer tid...man måste leta mer då. Nu behöver jag bara lite fler byxor. Har jätte många fina jeans som hänger i garderoben men dom lär jag nog aldrig ska komma i igen. Man blir ju lite bredare åt alla håll och kanter när man får barn :) Usch vill inte tänka på jeans just nu...skönare med mjukare byxor...töjbara haha.

Ella letar rea fynd på H&M...ser lika tveksam ut som mamma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söttjejen!

2008-12-31 @ 14:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0