Julgran!

Idag var jag in själv till Valbo och handlade dom sista julklapparna till San. Jag köpte en....och två par.... ja det kan jag ju inte skriva här, då blir det ju ingen överraskning. Irrade runt lite innan jag hittade det jag skulle ha. Blicken vandrar alltid iväg på sånt som jag inte är där för att köpa. Men några utsvävningar tillåter inte ekonomin just nu :) köpte en svart mascara åt mig själv, det var ett måste, överlever inte julen utan mascara.
När jag kom hem var vi ner i källaren och hämtade upp granen och lite tomtar. Upptäckte att jag faktiskt inte äger så mycket tomtar, tänker varje år att jag kanske borde köpa på mig några....men det blir aldrig av. Tappade dessutom en av favoriterna i backen så den gick i tusen bitar :( klumpigt.
Sen kunde jag inte hålla mig....jag klädde granen. Blir tidigare och tidigare för varje år. Men det är ju så kort tid man har den uppe, och jag är ingen som bara slänger upp allt lite snabbt utan måste ta tid på mig och kolla så att allt sitter på rätt plats haha.
Ella har börjat sova lite dåligt, verkar som att hon har mardrömmar. Ligger och gnyr fast hon fortfarande sover. Vaknar och vill ha nappen. Detta känns lite ovant för mig som är van med att få sova hela nätterna. Blir genast mycket tröttare. Hoppas det inte fortsätter så.  

Kommentarer
Postat av: HeleneHelga

Va fin den blev!!!:)

2008-12-19 @ 11:20:23
URL: http://helenehelga.blogg.se/
Postat av: marie sjöström

marie va duktig du är o skriva.. riktigt roligt att gå in och läsa..oh vilka fina kort du sätter in:)

du är ju riktigt haj på det här med att blogga;) många kramar

2008-12-19 @ 21:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0