Julfest!

Börjar med att säga Grattis till Monica som fyller 25 år idag. Hoppas ni får eran lillkille snart, dock kan han väl vänta tills imorgon kanske.

I kväll ska jag på Julbord med jobbet i Högbo, trevligt. Första gången jag är ut på lite festligheter sedan vi fick Ella. 
Kanske slinker ner en eller två öl till maten, det var riktigt länge sedan det var möjligt. Klarat mig bra utan också, man vänjer sig ganska fort. Vart och köpt en ny klänning kvällen till ära.... garderoben är full men den känns tom. Där hänger bara kläder jag hade innan jag blev gravid och dom klär mig inte riktigt lika bra längre. Rutigt verkar ju vara inne så vi kör på det. Fick den dessutom billigare då jag hade 30% rabatt på Lindex. Brydde mig aldrig förr om rabatter men nu älskar jag dem. Hoppar upp och ner av glädje när dom dimper ner i brevlådan.....är det normalt? Skynda fynda.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0