Full fart!

I dag klev jag upp tidigt, redan kl 7. Ella sov till halv 8. Lilla sömntutan. Ville komma igång tidigt med dagen så att jag skulle slippa stressa. Vara ute i god tid för en gångsskull. Tror jag gått och blivit en tidsoptimist...ibland får jag för mig att jag fortfarande kan göra mig klar på 5 min, men det är ju omöjligt...här krävs planering så fort man ska någonstans. Halv 11 kom jag iaf iväg till Öppnaförskolan vid Kanalkyrkan.
Ella var på sitt bästa humör, en aningen trött bara, tyckte väl att vi steg upp för tidigt. Hon studerade alla de andra barnen nyfiket. Gjorde sina berömda tjut lite då och då, ville kanske göra småpojkarna uppmärksamma på att hon var in da house. Sörplade i mig lite kräftsoppa och smörgås.

Full fart!
   
 
Halv ett begav vi oss hem igen. Stannade till på Trivsamt, Ella somnade i vagnen. Väl hemma fixade jag lite mat åt henne. Sedan väntade vi på att San skulle komma hem så vi kunde åka till Valbo för att köpa lite julklappar.
Var först på Toys R Us och köpte en sista julklapp till Ella och en Lego MC till Kim, systers pojk. Råkade snubbla in på Name It och fick ett shoppingrus när jag såg alla fina barnkläder dom fått in. Köpte en hel del....kunde köpt mer tihi.
  
   
Mot slutet såg Ella något uttråkad ut. Valbo är inte hennes grej, men det kan ju bli. Jag åkte hem jätte nöjd, så även San som beställt en ny mobiltelefon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0