BVC!

Nyss hemkommen från BVC. Allt såg jätte bra ut, Ella följde kurvan ganska precis. Vägde 7870g och var 68,4cm lång.
Nu har jag inte gångavstånd till BVC längre utan måste ta bilen vilket är tråkigt. Hade lite frågor om mat och sånt. Inte så lätt alla gånger att veta om hon får i sig tillräckligt. Men vikten såg ju bra ut så nåt måste jag gjort rätt. Tror dock att jag får ta och klämma in en till portion gröt om dagen.
För övrigt har det inte hänt så mycket denna vecka för oss. Ella har haft lite feber till och från. Så vi har hållt oss inne. Men verkar vara lite piggare nu och feberfri. Blir alltid så orolig så fort hon blir lite hängig.
Får se om jag hinner handla dom sista julklapparna denna vecka då eller om jag måste ut även nästa vecka i sista minuten. Tur att det inte är så många kvar iaf.
Trött efter BVC..

Pigg och vaken igen...

Busunge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0