27:e December!

Ja då har man tagit ett steg närmare 30 :) Nästa år finns det ingen återvändo. Men det är långt dit, ingen fara. Nu börjar man äntligen tycka att det är bra att fylla sent på året. När jag var yngre trodde jag aldrig att den dagen skulle komma. Fick en massa bra presenter, tänk vad snäll alla är.  Blir ju inte så ofta nu för tiden att man köper något åt sig själv utan det är alltid Ella som får, men nu fick jag känna mig lite lyxig. Fick bla en jätte skön morgonrock, örhängen, en tröja, lampa, ljushållare att sätta på väggen, stekpanna, duk, underlakan och presentkort så jag kan åka till Valbo och shoppa lite mer. Tack så  jätte mycket allihopa. Kram.

Ella och kusin Kim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0